ראשי » שירותים מומלצים » כל התשובות לפני שפונים אל עורך דין גירושין

כל התשובות לפני שפונים אל עורך דין גירושין

כאשר מגיעים למשרדו של עורך דין גירושין בדרך כלל כבר ברור לכם שאתם רוצים לסיים את מערכת היחסים הזוגית. זה לא יהיה פשוט. זה יהיה מורכב וזה יהיה בעיקר מאתגר מבחינה אישית ורגשית. אבל אם החלטתם שאתם לא רוצים לחיות יותר בתור זוג נשוי, אז אתם צריכים לדאוג לתהליך גירושין מסודר ומקצועי. אז מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל יעוץ של עורך דין גירושים? ומה הוא הצעד הראשון בדרך לפרידה?

עורך דין גירושין
בתמונה: עורך דין גירושין בתהליך פיוס

הבחירה של עורך דין גירושין – חייבת להיות מהירה מאוד

ברמה העקרונית, אף על פי שאתם עדיין מתנהלים תחת אותו בית אב, גירושין כבר עומדים על הפרק. ואם אתם מנהלים הליך גירושין על רקע סכסוך מורכב וקשה, אז האתגר משמעותי עוד יותר. על כן, השיחה עם עורך דין גירושין חייבת להתבצע במהירות האפשרית. צריך לקבל מידע בנוגע לתהליך הגירושין. לבנות אסטרטגיה. ולדאוג שהזכויות שלכם, של בן או בת הזוג, וגם של הילדים נשמרות. יחד עם זאת, יכול להיות שכדאי לכם בשלב הראשוני לפנות אל עורך דין גירושין באופן דיסקרטי. גם כדי לגשש ולהבין מה אתם צריכים לעשות. וגם כדי לבחון את האופציות שלכם מבלי שבן או בת הזוג שלכם ידעו מה אתם רוצים לעשות.

תירצו פגישת ייעוץ עם עורך דין גירושין? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם

שמירה על הזכויות, ועמידה בחובות

הרציונל מאחורי עבודה עם עורך דין גירושין הוא למצוא תמיד את העמק השווה. נכון שאתם כבר לא מרגישים חלק מתוך מערכת היחסים. אבל זה לא אומר שאתם פשוט צריכים לזנוח את המשפחה שלכם. יש צורך לדון בצורה מפורטת בהסכם הגירושין על כל פרטיו. החל מדיון על חלוקת הרכוש והממון, ועד לדיון על חלוקת האחריות בנוגע לגידול הילדים. אתם צריכים להבין מה הם גבולות הגזרה שלכם. ועל מה אתם מוכנים להתפשר. וכך לבחור את הפתרונות המושלמים בסיטואציה שהיא ממילא מאתגרת מאוד. עורכי הדין יעשו את העבודה הקשה של משא ומתן. ובסופו של יום רק בצורה כזו אתם תצליחו לסיים את מערכת היחסים באופן הוגן לשני הצדדים ולילדים.

זכרו שמדובר על הליך רגיש מאוד

גם אתם וגם בני הזוג שלכם נמצאים במצב מאוד רגיש. העולם שהכרתם משתנה מן הקצה אל הקצה. הילדים שלכם סובלים ולפעמים מביעים את דעתם על תהליך הגירושין בצורה נחרצת. והכל קורה תוך כדי תנועה. אז כן, צריך להיות אנושיים לאורך הדרך, למרות המחלוקות ועל אף הפגיעה. וצריך לזכור שהאנשים שמהם אתם רוצים להתגרש חלקו איתכם חיים עד היום. אז כדאי לתת לעורך דין מנוסה לבצע את העבודה הקשה ולנהל את התיק שלכם. ולו בשביל לשמור על מערכת יחסים טובה בין שני בני הזוג, לטובת העתיד המשפחתי.