ראשי » טיפים » בחירת גן ילדים עם מרחב מוגן

בחירת גן ילדים עם מרחב מוגן

כל מי שיש לו ילדים יודע שהדאגה להם היא עניין של 24/7, במיוחד במדינת ישראל. לכן, אם גם אתם מתמודדים היום עם המשימה של בחירת גן ילדים, ברור שתרצו לבחור מקום מוגן. זו בדיוק הסיבה שבגללה, מעבר לכך שכדאי להכיר את צוות הגננות, יש לבדוק את הגן עצמו. האם יש בו כל מה שצריך? האם הילדים יכולים להיות בו בטוחים? לא נעים לחשוב על זה, אבל גם בגן ילדים חובה שיהיה מרחב מוגן.

בחירת גן ילדים עם מרחב מוגן
בתמונה: גן ילדים

בחירת גן ילדים שעומד בתקנות

הורים רבים שרוצים לבחור גן ילדים מתייחסים ללא מעט פרמטרים. למשל: מי הגננת, כמה שנות ניסיון יש לה וכדומה. עם זאת, הורים רבים שוכחים שאנחנו חיים במדינה שיש בה סיכונים רבים. מאז שנת 1991 הוחלט שבכל מבנה חדש צריך להיות מרחב מוגן עם דלת ממד תקנית. זה לא במקרה, שכן אנחנו חיים במדינה שנמצאת תחת התקפת טילים כמעט מתמדת. בנוסף, יש כאן סכנה של רעידות אדמה, כך שברור מדוע מרחב מוגן הינה בעל חשיבות רבה. זה נכון לא רק לגבי הבית הפרטי שלנו, אלא גם לגבי גן הילדים. לכן, כאשר מדברים על בחירת גן ילדים, גם הממ"ד חשוב. אתם מתמודדים היום עם בחירת גן ילדים? רוצים לישון בשקט? בדקו היטב שהגן עומד בכל התקנות. צריך להיות בו מרחב מוגן שאליו הילדים יוכלו להתפנות במידת הצורך. אין סיבה להתבייש לדבר על כך עם הממונים על הגן. ההפך הוא הנכון: זו הזכות ואפילו החובה שלכם לבחור גן ילדים בהתאם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לבחירת גן ילדים מוגן? השאירו פרטים

בחירת גן ילדים מוגן

כשמדברים על בחירת גן ילדים מוגן, צריך לשים לב גם איך נראה הממ"ד. כלומר, זה טוב ויפה שיש מרחב מוגן, אך הוא צריך להיות מוכן לשימוש. איש לא מאחל את זה לילדים שלו, אך שהייה ממושכת במרחב המוגן בהחלט אפשרית. לכן רצוי לא רק לדעת שיש מרחב מוגן בגן הילדים, אלא גם כדאי לראות אותו בעצמכם. בחירת גן ילדים דורשת מאיתנו, ההורים, לגלות אחריות. רצוי להיכנס אל המרחב המוגן ולראות איך הוא נראה. האם הוא מסודר ומתאים לשהיית הילדים בתוכו? האם יש בו כל מה שצריך? מצד אחד, צריך להיות במרחב המוגן ציוד כמו אוכל ושתייה. מצד שני, רצוי גם שיהיו בו משחקים להעברת הזמן בממ"ד. מעבר לכל אלה, הכול צריך להיות גם בעיצוב שמתאים כמה שיותר לילדים. רק בגן ילדים שתמצאו בו את כל אלה, תוכלו להיות רגועים שאתם משאירים את הילדים במקום מוגן.

גן ילדים עם המלצות של הורים אחרים

לבסוף, כדי לבחור את גן הילדים הנכון והמתאים, צריך גם לבדוק המלצות. מה אומרים הורים אחרים ששלחו בעבר את הילדים שלהם לאותו הגן? האם הם יצאו מרוצים מהעניין או לא? והאם מדובר על גן ילדים שהממ"ד שלו כבר היה בעבר בשימוש? רצוי מאוד לרדת לעומק הפרטים האלה ולבדוק כל מה שצריך. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים גן שתהיו רגועים לשלוח אליו את הילדים. חשוב לברר, בין היתר, האם מדובר על גן פרטי או על גן של העירייה. אם מדובר על גן עירייה, הרי שהעירייה היא זו שאחראית למרחב המוגן בו. לעומת זאת, אם מדובר על גן פרטי, הדברים נראים אחרת. מה שבטוח זה שכדאי לדבר על הדברים עם הגננת בצורה גלויה. עליכם לבחור גן עם צוות מקצועי ועם מרחב שבו הילדים תמיד יהיו מוגנים.