ראשי » גני ילדים » איך מצמצמים סיכוי למחלות ילדים בגנים פרטיים?

איך מצמצמים סיכוי למחלות ילדים בגנים פרטיים?

הפעילות של ילדים צעירים בגני הילדים, היא אקטיבית במלוא מובן המילה. ככל שהגן פעיל ושמח יותר, כך כמובן יש גם יותר מגע בין הילדים וקשה לשמור על ניקיון מושלם. לאורך היום, צוות הגן עושה כמובן כלל יכולתו על מנת לשמור על סביבה היגיינית ונעימה. אך יחד עם זאת יש מוצרים קבועים, כמו דשא סינטטי שיכולים לשפר את הסיכוי להעברת מחלות בין הילדים, שאותם אתם רוצים להכיר.

סביבת הגן הילדים צריכה להיות נקייה והיגיינת למניעת מחלות ילדים

כאמור, יצירת תנאי היגיינה מעולים בגני ילדים היא אחת מהמשימות הכי חשובות וחיוניות בחיי הגן שלכם. אף פעם אי אפשר לדעת מי מהילדים יפתח מחלה, וההורים לפעמים עושים טעויות שיכולות לגרום להפצת מחלות. לאור המודעות הגוברת ליכולת להעביר מחלות בין ילדים, צוותי הגנים הפרטיים נכונים להשקיע מחשבה ביצירת תנאי חיים היגייניים. הריצה ממקום למקום, המשחק המשותף והשימוש בכלים משותפים. הם כר פורה להעברת מחלות. וזאת מבלי לתת את הדעת על השילוב של חצר מלאה בחול. בחצר הגן, מתרחשת פעילות לאורך כל שעות היום והילדים לא תמיד יושבים בצורה מאורגנת ומסודרת. כך שבכל חללי הגן, חשוב לעשות שימוש בחומרי חיטוי המתאימים למוצרים וגם לילדים עצמם. וליצור הרגלי חיים נקיים ומסודרים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

כבר מההקמה של הגן – בוחרים דשא סינטטי לחצר ומוצרים מתאימים אחרים

אם החלטתם שחשוב לכם להילחם בתופעת העברת המחלות בגן, צריך לעשות זאת בצורה יסודית. כבר משלבי ההקמה של הגן, החלטות משמעותיות יכולות לאפשר תנאי היגיינה טובים יותר וכך גם שליטה בהעברת המחלות. בין היתר, בגני ילדים רבים מתקבלת ההחלטה להתקין דשא סינטטי, כחלק מפעולות ההכנה. הדשא הוא קודם כל משטח פעילות בטוח. הילדים יכולים לרוץ ולקפוץ ללא חששות, בדיוק כמו על חול. אבל יחד עם זאת, דשא סינטטי הוא חומר הבא יותר נקי מחיידקים, מאשר חול. כך שגם אם הילדים רוצים להתפרע ואחד מהם חולה. הסיכוי להפצת המחלה מצטמצם בצורה משמעותית במיוחד. כך שבעזרת עבודת התקנה מאורגנת של דשא סינטטי. חצר גן הילדים שלכם תהיה מקום בטוח יותר לכל הילדים.

תחזוקה שוטפת של חצר המשחקים – שומרת על הילדים

אחרי ההתקנה של דשא סינטטי לחצר גן הילדים. אפשר לשמר את רמת הניקיון עוד יותר לאורך השנים. פעולות קטנות שתבצעו במהלך היום, לצד תחזוקה שוטפת במהלך החופשים. יבטיחו דשא סינטטי נקי במיוחד. בין היתר, אתם יכולים לנקות את הדשא. ישנם חומרי ניקוי עדינים לדשא סינטטי. או לחילופין מים וסבון שיהרגו את החיידקים וכך ישמרו על הסביבה. כמו כן, בעת הצורך ולאור בלאי טבעי של המוצר שלכם, בצעו עבודות החלפה של חלקי דשא שנפגמו. הכיסוי של שטחים חשופים הוא חשוב, כי הילדים הסקרנים יכולים לגעת בחומרים מסוכנים הנמצאים מתחת לדשא. ועל כן זו היא האחריות שלכם ליצור תחזוקה שוטפת ברמה גבוהה.

התייעצות עם גורמים מקצועיים

לא משנה מה היא האסטרטגיה שבה אתם בוחרים לפעול, חשוב לקבל מידע אמין מגומרי מקצוע. בין שמדובר על התקנת מערכות דשא מורכבות או על שימוש בחומרי חיטוי, זה הוא עניין בטיחותי. הילדים בגן צריכים לעמוד במרכז, ואתם צריכים לדעת בדיוק מה הן הפעולות שיאפשרו את השמירה על הבריאות שלהם.